Ya está abiertu’l prazu d’iscrición pal Cursu de Cántabru 2021-2022. L’añu pasáu, más de 300 presonas participarin del Cursu de Cántabru de livel básicu.

Aquí tienis angu más d’enformación atentu al cursu, cúmu apuntase, cuándo y cúmu será y a quín va dirigíu.

¿Cúmu junciona?

Por sigundu añu derréu, el cursu de cántabru será en modalidá online. Podrás siguir las clasis al treviés d’un enlaci, que antis de cada sisión facilitará’l procesor. Antis y dispués de caa clasi, se ti inviarán los matirialis de los temas que s’están tratando, ijircicios, lituras…

Las clasis serán semanalis, n’horariu de tardi, y está privistu que’l cursu trimini ena primovera de 2022. Al triminar, si acanzas los ujitivos prupuestos, podrás cunsiguir un diploma acreditativu de la realización del cursu.

¿Jaz falta anguna aplicación?

El cursu s’esarrolla al treviés d’un canal ena aplicación Telegram, por óndi se invían los enlacis a las clasis y los matirialis. Polo tantu, necesitarás la aplicación Telegram, que se puedi escargar de baldi tantu pa móvilis cumu pa tabletas u PCs.

¿Cuántu cuesta?

Esti añu, col ujitivu de cubrir los costis básicos de juncionamientu del cursu, la iscrición será de 15€ pol cursu completu.

¿Cúmu apuntame?

Pa iscribite al cursu, deberás:

  • Iscribir un email a alcuentrucantabria@gmail.com u ponete en contautu al treviés del nº tlfn: 680365033, endicando’l tu nombri, apillíos y númeru de tlfn.
  • Jacer un ingresu u tresferencia de 15€ a la cunta ES21 1491 0001 2830 0009 5797 (Triodos Bank), endicando nel conceutu «CURSU + Nombri y apillíos»

¿A quín está dirigíu?

Esti cursu, de livel entermediu, está orientáu a presonas con conocimientos básicos de cántabru, que jicierin cursos antirioris de livel básicu o que tienin ciertu livel de conocimientu de la lengua. Si no es el tu casu y estás empenzando, tamién puedis participar y apuntate y, con un pocu de esjuerzu, podrás siguir el cursu ensin dingún problema.

Si tienis dudas u nicisitas saber angu más…

Pa cualisquier custión, puedis iscribimos al treviés del email: alcuentrucantabria@gmail.com y resolveremos las dudas que tenas atentu al Cursu.