cartel cursu cántabru 2020-2021. Modalidad online. Apúntante a través del email alcuentrucantabria@gmail.com

Escumienza’l Cursu de Cántabru con 323 alumnos matriculaos

Dendi l’asociación Alcuentru, qu’entarajila’l cursu, valoran de forma mui positiva la amplia acugida que está tiniendo la idición d’esti añu que, por primer vez, se imparti a distancia, en modalidá online. Pa Alcuentru, el númeru de matriculacionis nel cursu refleja’l “interés medranti que desisti, ena sociedá cántabra, por proteger y conocer la muestra modalidá lingüística”.

El cursu de cántabru, una iniciativa que vien esarrollándose dendi jaz más de diez años, está entarajiláu por Alcuentru y se jaz ensin dingún tipu de subvinción ni apoyu por parti de las aministracionis públicas, es impartíu por procesoris voluntarios y es de baldi deajechu. L’ujitivu, endican, es que “cualisquier presona interesaa en arrimase a conocer la modalidá lingüística sellenca de Cantabria tena la oportunidá de jacelo”.

Dendi l’asociación, tamién consideran que, vistu la demanda medranti e interés qu’espierta’l cántabru, las aministracionis públicas y, en concretu, la Consejería de Cultura, “dibiría reflexionar atentu a cuális juerin los mutivos polos que no emburrió iniciativas ni tomó midías pa proteger esta riqueza cultural de Cantabria” y, de toas toas, “dibirían ponese a trebajar y establecer midías pa evitar la su esaparición”. Nesi sintíu, recuerda que, dendi la propia UNESCO, se lleva años alertando de la situación de riesgu gravi d’esaparición que vivi la muestra modalidá lingüística, anti “la pasividá y dejación de juncionis del ejecutivu autonómicu nesta custión”.

El cursu de cántabru, qu’escomenzó’l pasáu martis, s’esarrollará jasta la primovera de 2021, con clasis y matirialis online que se podrán a manu del alumnáu, duranti y dispués de caa sisión, col aquel de que tolas presonas participantis puedan siguir los cuntiníos más allá del horariu de las clasis, que son los martis de 20:00 a 21:00.

Dendi Alcuentru enforman que, vista la alta demanda d’esta idición, el prazu de matriculación premanecerá abiertu jasta’l prósimu martis, 13 de nuviembri, y cualisquier presonas puedi apuntarse pusiéndose en contautu al treviés del corréu letrónicu de l’asociación u de las redis socialis.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *