Más de 130 presonas se apuntarin ya al cursu de cántabru 2020/2021

El cursu de cántabru, qu’entarajila l’asociación Alcuentru y que nesta idición se realizará al treviés d’interné, acanzó enos primeros días dendi’l su anunciu más de 130 presonas inscritas. Esta cifra, sigún comentan dendi Alcuentru, “pon de manifiestu l’interés medranti por conocer y contribuir al caltenimientu de la muestra modalidá lingüística sellenca”.

Los cursos de cántabru son una iniciativa que realiza l’asociación y son impartíos, caa añu, por procesoris que trebajan de forma voluntaria pa jacelo pusibli. Dendi l’asociación, destacan que “nu cuentan con dingún tipu d’apuyu estitucional, ni subvinción, ni promoción dendi las estitucionis públicas, que nu mostrarin interés pola iniciativa ni tomarin dingún tipu de midía pa promover la investigación u promoción del cántabru”.

Nesi sintíu, reivindican que’l Gubiernu de Cantabra dibiría tomar nota y dejar d’amirar a otru láu anti una custión que, a caa güelta, cunta con más apoyos y más interés. Y señalan que la responsabilidá ena investigación y divulgación d’esti patrimonio cultural y modalidá lingüística un puedi recaer namás en iniciativas particularis, siendo las estitucionis autonómicas quienis debin “velar pola decensa y proteción de los valoris culturalis del pueblu cántabru”, d’alcuerdu col Estatutu d’Autunumía.

El cursu de cántabru 2020/2021 escomenzará’l prósimu 6 d’utubri, es de baldi, y sigui siendo pusibli apuntase pa participar, al treviés del email de l’asociación. Se trata d’un cursu de livel básicu, enfocáu a presonas que quieran iniciase nel conocimientu del cántabru, sin necesidá de ver realizáu otros cursos u contar con conocimientos previos atentu al tema.

Las clasis serán los martis, de 20:00 a 21:00 horas, onqui premanecerán grabaas pa quienis un puedan siguilas en direutu. Se habilitará, amás, un canal al treviés del que se pondrán a disposición de las presonas participantes los matirialis y ijircicios.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *