Alcuentru apresenta “Riquirraqui”, el primer métodu pa deprender cántabru

L’asociación cultural, que trebaja pola decensa y promoción del patrimoniu lingüísticu cántabru, apresenta “Riquirraqui”, el primer vulumin d’un métodu pa deprender cántabru que encluyi matirialis de garamática y un interesanti vocabulariu de gastu cutianu. La presentación del mesmu correrá al cargu del su autor, Jisús Salas, y se jará esti miérculis 23 a las 19:30 ena libriría La Vorágine, en Santander. Pa asistir de manera presencial es necesariu apuntase al treviés de la página web de La Vorágine (Aquí), si bien la presentación podrá siguise en direutu al treviés del su canal de Youtube.

Dendi Alcuentru señalan cúmu esti tipu de trebajos son fundamentalis pa la difusión y dinificación del cántabru onqui, tal y cumu señalan, “se echa en falta asgaya l’apoyu estitucional”, ya que jasta abora “esti tipu de trebajos dependin casi por completu de la güena voluntá y l’esjuerzu dabli de presonas y culitivos”. Dendi l’asociación denuncian que, ena su upinión, el Gubiernu de Cantabria está jaciendo dejación de juncionis al no tomar dinguna iniciativa pa la decensa y promoción d’esti patrimoniu lingüísticu tan valiosu y que s’alcuentra en vías d’esaparición.

Pesi a too, señalan, s’están pruduciendo avancis importantis ena visibilización del cántabru, cumu la realización del mural “La libertá, el mayor espetáculu del mundo”, por parti de Reskate Arts&Crafts, ena calli Río Ebro de Santander. Nesi sintíu, endican que “caa güelta es mayor l’interés que desisti n’escubrir y gastar el cántabru nel ámbitu públicu, tantu por parti de proyeutos artísticos, cumu asociativos u empresarialis”.

Justu pa responder a la demanda medranti que desisti por conocer la modalidá lingüística sellenca de Cantabria, l’asociación apresenta’l cursu pa deprender cántabru de nivel básicu que, esta güelta, a difiriencia de las antirioris, se impartirá de forma online. El cursu dará cumienzu’l martis 13 d’utubri y estará abiertu a toas aquellas presonas interesaas en deprender las caraterísticas elementalis del cántabru: vocabulariu, garamática, fonética, ortografía, etc. Pa apuntase se puedi contautar cola asociación al treviés de las sus redis socialis.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *